Olemme ottaneet käyttöön rekisteröintipalvelun missä voit itse asiakkaana rekisteröityä ja päivittää puhelinnumerosi tai/ja sähköpostiosoitteesi mihin numeroon/sähköpostiosoitteeseen haluat jatkossa saada tieto sähkökatkosta SMS-viestinä. Lyhyissä sähkökatkoissa (pikakytkennät) ei lähetetä viestiä, mutta mikäli on kyse ”oikea sähkökatko” (sähköt eivät palaudu automaattisesti) missä tarvitaan esim. manuaalista korjaustoimenpiteitä suorittaa, niin lähtee viesti automaattisesti asiakkaille. Mikäli haluat varmistaa, että saat ajankohtaista tietoa mahdollisista sähkön häiriötilanteista, toimi näin:

  1. Kirjaudu online palveluumme (sähkönkulutuksen online palvelu)
  2. Valitse häiriöinfo sivun vasemmassa palkissa
  3. Täytä nimi ja puhelinnumero (kansainväliseen + 358 formaattiin)
  4. Voit halutessasi myös antaa sähköpostiosoitteen
  5. Valitse mihin aikaan päivästä haluat vastaanottaa viestejä, 7-22, 6-23 tai vuorokauden ympäri.
  6. Paina tallenna näppäintä
  7. Mikäli rekisteröinti onnistui saat hetken päästä viestin missä lähettäjänä on KEAB ja viestissä lukee ” Kiitos rekisteröinnistä”
  8. Mikäli tulevaisuudessa vaihdat puhelinnumeroa tai haluat muuttaa asetuksia/peruuttaa SMS viestien lähettämistä, valitse peru tai täytä uudet tiedot ja paina päivitä tiedot nappia.